Saturday, June 8, 2013

Panggilan Sekolah

Besok Isnin 10 Jun 2013 hari persekolahan rasmi bagi semua guru dan pelajar. Selamat kembali ke sekolah dengan penuh semangat.Diharapkan tidak ada seorang pun yang masih cuti lagi kerana pelajar-pelajar memerlukan guru.Selama 14 hari sekolah bercuti, rakan-rakan akan melihat perubahan yang berlaku di SMKSB@STAR terutama persekitaran sekolah yang menarik dan memberangsangkan minda untuk bekerja.Ada dalam kalangan guru yang tidak nyenyak tidur  menanti-nanti bilakah fajar menjelma kerana menyahut panggilan sekolah. Kepada para pelajar, datang awal dan terus ke Dewan Bestari mentelaah pelajaran seperti biasa.Kekalkan semangat cintakan ilmu dan disiplin diri yang baik setiap masa.

 
Dewan Bestari (Bestari Hall)or students assembly hall 
clean and impressive .

Tomorrow June 10 2013, is a formal school day. Your welcome back to school with good spirit and highly motivated after 14 days holiday. We hope nobody will take medical certificate (MC) because students need your assistance to continue their lessons as usual. To all students please come early and discipline yourself at all time to ensure our school performance always shinning as a model of victory school in the country.

Thank you.

Pengetua SMKSB@STAR
Ahad 9 Jun 2013.

No comments:

Post a Comment

Menjana kekuatan organisasi

Organisasi merupakan wadah penyatuan umat yang di asaskan untuk mencapai sesuatu matlamat. Berbagai bentuk organisasi mempunyai tujuan berm...