Friday, October 28, 2011

Titipan Pesan Untuk Calon SPM 2011

Ketika victory ini ditulis, saya masih berada dibilik saya Pejabat Pengetua sekitar jam 340 petang hari Jumaat. Keinginan untuk datang ke sekolah menyelesaikan kerja-kerja pengurusan (sekolah sedang bercuti seminggu 24-28 Oktober sempena Depavali) membuatkan aku hadir juga walaupun pada malam nanti selepas solat Isya InsyaAllah akan ke Kelana Jaya untuk ke Makkatul Mukarramah menunaikan Rukun Islam ke lima bersama isteri dan anak-anak. Mengikut jadual pesawat akan berlepas pada pukul 5.30 pagi (Sabtu) dengan penerbangan Saudi KT 86. Semua jamaah berkumpul di Kelana Jaya untuk penerbangan KT 85 dan KT 86 merupakan penerbangan yang terakhir . Semoga Allah SWT memudahkan semua urusan .

Pesanan Kepada Calon SPM

Kepada pelajar-pelajar ku yang akan menduduki peperiksaan SPM yang akan bermula pada 14 November ini , " I would like to say a few words. Do all the best in your examination. You have no more time to enjoy yourself , exams is around the corner. I personally give my attention to all my beloved student and wish all of you with a good health and wealthy mind to ensure you will perform better in SPM . Your success is our happiness. I want to share with you, boys and girls, we are in the top list (top ten) for trial SPM this year. GO FOR CHAMPION , EXCELLENCE AND BEST RESULT THIS YEAR. PROVE YOURSELF WITH ACHIEVING A GOOD PERFORMANCE IN YOUR ACADEMIC . WITH BEST WISHES AND GOOD LUCK TO YOU .From Mecca I pray for you May Allah The Almighty bless you with a bright future" Amin.
Thank you, Principal Che Yahya Che Soh.

No comments:

Post a Comment

Menjana kekuatan organisasi

Organisasi merupakan wadah penyatuan umat yang di asaskan untuk mencapai sesuatu matlamat. Berbagai bentuk organisasi mempunyai tujuan berm...