Friday, October 25, 2013

Kayuhan Bestari

Esok Sabtu Sekolah mengadakan program  Kayuhan Bestari bermula jam 800 pagi di halaman SMKSB@STAR.Program ini bertujuan mendapatkan dana untuk meningkatkan pembangunan dan pra sarana sekolah membina bumbung tempat perhimpunan pelajar.Gimik pelancaran oleh YDP PIBG EN. SIMON KHOR esok. Seramai 80 peserta mengambil bahagian dalam kayuhan ini.Kayuhan bermula di pekarangan sekolah menuju ke Masjid Kepong, Desa Park City dan balik ke Sekolah dengan kawalan traffik Polis.Semoga semuanya berjalan lancar InsyaAllah.Sehingga ini di fahamkan dana terkumpul RM30,000.00 sekurang-kurangnya sekolah boleh membuat sedikit penambahbaikan terhadap infastruktur untuk keselamatan dan keselesaan pelajar. Terima kasih kepada semua guru dan AJK terbabit terutama Puan Noraini Rosdi yang bertungkus lumus menyediakan kertas kerja, berurusan dengan pihak Polis dan Jabatan Pelajaran Wilayah Persekutuan sehingga memungkinkan program ini terlaksana dengan baik.













Terima kasih kepada semua peserta Kayuhan Bestari yang mengambil bahagian dalam berbasikal untuk projek sekolah.Saya ingin merakamkan penghargaan yang setinggi-tinggi kepada Pasukan Harimau Malaya yang di ketuai En. Mustapha mengetuai kayuhan yang bermula jam 8.00pagi dan berakhir 9.00 pagi mengikut laluan yang ditetapkan dengan selamat.Kerjasama PIBG dan ibu bapa dalam kayuhan ini menjadi katalis kecemerlangan pelajar  menepati sarana Ibu Bapa dan sarana Sekolah  dalam Pelan Pembangunan Pendidikan Negara.Syabas dan tahniah kepada peserta SMKSB@STAR.

 


















Sumber Video :Wan Nazmi Blog spot.com

















Terima Kasih
Pengetua SMKSB@STAR
Sabtu 26 Oktober,2013.

2 comments:

  1. TERBAIK.

    www.ilhamtulisdanbaca.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Tuan atas pandangan perkongsian ilmu. semoga Allah swt memberkati kita.

    ReplyDelete

Menjana kekuatan organisasi

Organisasi merupakan wadah penyatuan umat yang di asaskan untuk mencapai sesuatu matlamat. Berbagai bentuk organisasi mempunyai tujuan berm...