Thursday, December 6, 2012

Kekuatan SMKSB@STAR







Bersama Pengawal Keselamatan En Ansor yang setia




























 




























Menjadi Ketua sesebuah organisasi memerlukan kekuatan diri,keunggulan peribadi,kemahiran komunikasi  dan yang paling dominan menghargai jasa bakti setiap personel yang menyumbangkan khidmat ke arah kesejahteraan dan keharmonian sekolah.

SMKSB@STAR mempunyai kekuatan anggota seramai 125 guru, 18 bukan guru (AKS), 12 pekerja pencuci , 2 orang tukang kebun yang sama-sama bertanggungjawab membangun keutuhan sekolah sebagai gedung ilmu untuk keselesaan seramai 2000 pelajar sesi pagi dan petang .

Saya merakamkan penghargaan dan terima kasih kepada semua kerana sangat prihatin dengan SMKSB@STAR .Semoga sekolah ini terus memacu kecemerlangan untuk menjana kemajuan pelajar .Beberapa penambahbaikan sedang dilaksanakan seperti merehabilitasi Pusat Sumber mengganti marmar,  Kaunter Bilik Guru, memasang kata-kata perangsang di Blok Arif  dan menghijaukan persekitaran sekolah.  

Jabatan Pelajaran Wilayah Persekutuan  turut membantu memperbaiki kerosakan tandas dan PIBG telah memasang 16 unit CCTV  untuk keselamatan dan kesejahteraan warga sekolah .

On behalf of school ,  I would like to express my deepest appreciation to The Chairman Mr. Simon Kor and Mr.Angus Ng for their contribution  to school . We all proud of  responsible  PTA .



Che'Yahya Che'Soh
Pengetua .6 Disember,2012




No comments:

Post a Comment

Menjana kekuatan organisasi

Organisasi merupakan wadah penyatuan umat yang di asaskan untuk mencapai sesuatu matlamat. Berbagai bentuk organisasi mempunyai tujuan berm...