Monday, November 16, 2009

Perhimpunan Pagi Minggu Akhir

Isnin 16 November ialah minggu akhir sekolah dalam tahun ini. Perhimpunan pagi diadakan dan beberapa pengumuman disampaikan oleh guru bertugas . Sedikit ketidakaturan berlaku mengenai Majlis Jamuan Akhir Tahun Kelab Guru. Majoriti guru minta supaya dibawa ke tahun depan kerana sekolah mula bercuti pada 20 November. Kekeliruan timbul kerana perubahan tarikh yang asalnya ditetapkan pada Sabtu 14 November telah di tunda ke 21 November. This is a good lesson for everyone how difficult to justify and managing people to get a collective voice .Persetujuan dicapai antara pihak sekolah dengan pembekal seperti mana yang diminta. I wont be arrond on that particular day. Kepada calon SPM we pray for you. Good luck and have a healthy and wealthy life for your SPM . SELAMAT MAJU JAYA. TIADA SEBAB ANDA TIDAK BOLEH BERJAYA KECUALI MALAS BERUSAHA.

Pemasangan kabel optik untuk rangkaian (LAN) akan dilakukan oleh syarikat yang dilantik KPM. Oleh kerana SPM akan bermula dalam waktu dekat kerja-kerja pemasangan ditangguh sementara. Beberapa lokasi telah dikenalpasti iaitu : Bilik Peperiksaan 2, pejabat 2, bilik guru 1 dan dibilik kaunseling . Pengetua meminta En Nazri menyelia dan menguruskan tugas-tugas tersebut.

Aku kagum melihat beberapa orang guru ku menyiapkan kerja-kerja mereka di Bilik Peperiksaan hingga lewat petang. Mereka nampak seronok, ceria dan ikhlas . Look happy, cheerful , sincere and trusworthy . Semoga semangat seperti ini terus berkekalan . Terima kasih cik gu .

No comments:

Post a Comment

Menjana kekuatan organisasi

Organisasi merupakan wadah penyatuan umat yang di asaskan untuk mencapai sesuatu matlamat. Berbagai bentuk organisasi mempunyai tujuan berm...