Friday, November 9, 2012

Special Thanks To PTA SMK SINAR BINTANG

Saya ingin merakamkan ucapan terima kasih dan penghargaan yang setinggi tingginya kepada Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) SMKSB kerana sangat prihatin dengan pembangunan sekolah terutama  berkaitan  keselamatan. Yang Di Pertua (YDP) En. Simon Kor dan Naib YDP En. Angus Ng bersama AJK telah meluluskan peruntukan sebanyak RM14,960 untuk memasang CCTV  sebanyak 16 buah yang akan mula beroperasi awal Disember 2012 nanti . Seluruh warga SMKSB@STAR sangat gembira dengan perkembangan ini bagi memastikan keselamatan pelajar sentiasa terjamin. Jalinan kerjasama yang baik antara  sekolah dan PIBG menjadi pemangkin kemajuan pelajar.


Special thanks to PTA . I would like to express my great  gratitude and  deep appreciation to The Chairman MR. SIMON KOR  and Vice Chairman MR. Angus NG  for their contribution to school . The concern about school will improve teaching and learning process to produce good students with high performance . 


Terima Kasih .

Che'Yahya Che' Soh
Pengetua .
9 November,2012.


No comments:

Post a Comment

Menjana kekuatan organisasi

Organisasi merupakan wadah penyatuan umat yang di asaskan untuk mencapai sesuatu matlamat. Berbagai bentuk organisasi mempunyai tujuan berm...